20 decembrie 2008

Oferta Orange pentru vechii abonati

Acu vreo 2 saptamani am aflat si eu de noile abonamente din oferta Orange. Unul mi-a sarit in ochi. 8 euro cu tot cu tva pentru un abonament cu 250 minute in orange si 125 minute nationale. Mi se parea exceptional doar cand ma uitam ca o optiune de 180 minute in retea dupa 6 seara si in weekend si cu 3 numere oricand, e 5.5 euro fara tva (aproximativ 7euro cu tot cu tva).

Dupa cateva zile de gandire si analizarea ofertei pe toate partile m-am gandit ca mai bine inchid abonamentul actual si imi iau unul nou. Ies mai ieftin decat actualul si am mult mai mult. Am cautat si o metoda de a-mi pastra numarul actual si a lua noul abonament dar nu am gasit. Toate abonamantele acestea noi vin cu un set nou de numere. Asa ca am mers la un magazin Orange pentru a-mi inchide abonamentul. Discutand cu un angajat de p-acolo am aflat ca exista si o optiune pentru vechii abonati orange similare cu aceste noi abonamente. Oferta e in felul urmator: aceste noi abonamente pot fi luate ca optiuni la vechile abonamente si costa cu 1 euro mai putin decat preturile abonamentelor noi.

  • noul abonament de 6 euro (500 minute Orange, 25 minute in orice retea) - optiune pentru abonament vechi la 5 euro.
  • noul abonament de 8 euro (250 minute Orange, 125 minute in orice retea) - optiune pentru abonament vechi la 7 euro.
  • noul abonament de 9 euro (1000 minute Orange, 50 minute in orice retea) - optiune pentru abonament vechi la 8 euro.

Toate preturile sunt cu tva inclus! Deci in loc sa platesc aproape 7 euro pentru optiune de 180 minute descrisa anterior, sa platesc 7 euro pentru 250 minute in retea si 125 nationale oricand. Cred ca e cu mult mai rentabil. Singurul lucru care trebuie facut pentru a obtine aceasta optiune este prelungirea contractului de abonament pe inca un an. Se face un act aditional si atat. Adica optiune trebuie pastrata cel putin un an.

Dar de ce nu se sufla nicaieri nicio vorba despre aceste optiuni? Asta a fost prima mea intrebare. Nu exista niciun fel de promovare a ei. Practic eu am aflat de ea din greseala. Puteti sa cautati si pe site-ul Orange si nu veti gasi niciun cuvant despre asa ceva. Pai pentru ca Orange nici n-ar fi facut o astfel de oferta daca nu ar fi fost obligati prin niste noi reglementari de catre stat. Ideea e ca ei trebuie sa faca o oferta echivalenta noilor oferte si pentru vechii abonati. Dar nu trebuie sa o si promoveze. Asta ramane la latitudinea lor. Si in mod normal ca promovarea e 0.

Deci grabiti-va sa va luati noile optiuni in locul celor vechi. Sun mult mai rentabile si trebuiesc luate pana la 31 decembrie.

P.S. Retineti ca si pe viitor la noile oferte pentru un abonament nou trebuie sa existe ceva echivalent pentru vechii abonati.

57 de comentarii:

  1. Cel mai urat lucru din partea Orange Romania este faptul ca acei abonati de cativa ni buni cu abonamente Free in afara de telefoane la preturi specila , nu mai beneficiaza de nimic, ceea ce e jalnic din partea lor , am sa crez o revolta impotriva lor , este inatmisibil .....

    RăspundețiȘtergere
  2. pai bun dar platesti mai mult pentru ca o sa platesti ab de 3 euro + optiunea de care spui tu ... japca pe fata

    RăspundețiȘtergere
  3. eu platesc 3 euro pt 10 minute iar un cartelar are 400 de min si 40 nationale cu 4 euro
    e frumos?nu mai calc in viata mea pe abonament la orange asta e clar

    RăspundețiȘtergere
  4. luna asta am trecut de la abonamentul free la cel de 3 euro. mai am o luna de contract si ma gandesc sa reziliez..sa vad ce oferta imi vor face cand voi suna la relatii clienti.

    RăspundețiȘtergere
  5. practic platesti cu 2 euro mai mult decat e cel nou. este japca dar alta oferta nu e. si e singura metoda prin care iti poti pastra numarul sau vechimea. oricum beneficiile de vechime sunt practic inexistente. pai primesti 25 minute dupa 4 sau 5 ani de abonament. la noul abonament primesti din start 125. deci nici nu se compara.

    RăspundețiȘtergere
  6. @mikel
    Ba uite ca mai este o metoda sa pastrezi vechimea si numarul si sa beneficiezi de oferta noua.
    Iti faci schimbare de abonament. Eu asa mi-am facut pt unul din abonamente, mai aveam 2 luni de contract, si s-a putut sa mi-l faca din ab de 3 euro, in ab de 8 euro.
    Si pe alt abonament, din ab de 3 euro, cu vechime de 3 ani, mi l-a facut in abonament business start de 4 euro, cu 70 min nationale (din care 20 din fidelizare)

    Si mai tarziu, am facut si un ab nou, k sa beneficiez si de pretul special la LG Viewty :D

    Deci, cred ca pana la urma conteaza si de ce persoana dai, atunci cand iti faci abonament, sau cumperi vreun telefon. Unii sunt foarte amabili si iti explica mai multe posibilitati ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. eu din ce am tot cautat si intrebat sunt numere noi care vin la abonamentele astea noi deci nu exista posibilitate sa se faca transformare. si probabil si costa transformarea.

    RăspundețiȘtergere
  8. ar trebuii sa renuntam in masa la abonamente(cartele) penru a-i obliga sa practice preturi mai mici ca in eu pt ca noi avem venituri mult mai mici si platim mai mult ca ei!

    RăspundețiȘtergere
  9. daca aflati un raspuns la aceste probleme dati mi de stire va rog
    am si eu abonment de 4 ani la ei si platesc 3 euro pt 20 min nationale. e stigator la cer

    RăspundețiȘtergere
  10. am inteles ca promotia cu aceste noi abonamente si totodata de optiuni pentru vechii abonati s-a prelungit pana pe 18 ianuarie.

    RăspundețiȘtergere
  11. ieri am descoperit si eu optiunile respective...pana atunci aveam tot optiunea 180 min dupa ora 19+weekend si 25 nationale,exact asa cum a fost descrisa mai sus,dar pt doua telefoane...asa ca am optat imediat pt 125 min nationale+250 in retea,insa am avut norocul sa gasesc o persoana foarte amabila la orange altfel...

    RăspundețiȘtergere
  12. teapa!de fapt pt vechii abonatii e mai aiurea ...iti impune abonamentul de 3 euro +6 euro optiunea + 2 euro o optiune de internet cu 10 mb ....si ai 150 min nationale +250 orange +10 mb de net

    RăspundețiȘtergere
  13. asta mi s-a spus is mie initial cand am vrut sa reinnoiesc: ca trebuie neaparat si optiunea de internet, aia de 2 euro. si dup-aia a sunat DB la serviciul clienti. si am aflat ca asa era initial. dar cum nu aveau prea bine pusa la punct chestia asta cu oferte pentru vechii abonati, au decis sa o scoata. si mi-a spus explicit ca daca ma obliga si la optiunea aia in momentul in care sunt in magazin sa sun la ei la serviciul clienti. dar cei din magazinul orange stiau de noua schimbare si nu mi-au bagat pe gat optiunea de internet. depinde foarte mult de magazinul orange si de competenta celor d-acolo.

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am 2 abonamente (unul de 3 euro cu prelungire pana in decembrie 2009 si unul cu 180 de min dupa 7 seara si 3 numere favorite cu prelungire pana in iunie 2010). Avand in vedere ca nu aveam nici o solutie am preferat sa-mi modific abonametul cu 180 min in cel de 3euro(fara TVA)+5euro(cu TVA) (500min in orange+25 min nationale), l-am prelungit pe inca un an pentru ca oricum mai aveam inca 1 an si jum pana puteam sa renunt la serviciile lor. Asa ca o sa astept pana in iunie 2010 si o sa-mi spun atunci punctul de vedere. Mai am si un abonament business cu 6 numere pe firma care expira cam tot in aceeasi perioada. Sa vedem daca mai sunt la fel de indiferenti domnii de la Orange. si in legatura cu prelungirea ofertei garantez ca o sa mai tina mult si bine avand in vedere concurenta; deja s-a prelungit pana la 1 februarie. Un lucru este foarte clar: nu exista nici un operator in Romania de care sa fii multumit!

    RăspundețiȘtergere
  16. numni cutf4ju7 t6wt hsicxgyd hd syxcizn ysmfbvhs usydhsi

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu sunt multumita ca nu ai nici un beneficiu pentru vechime.Eu sunt abonata la orange din 1994.Acum sunt hotarata sa reziliezi.

    RăspundețiȘtergere
  18. Din cate am inteles eu ofertele alea cu 500 de min au fost de sarbatori doar ...si valabile pentru numere noi....doar k astia de la orange le-au dat si clientilor existenti posibilitatea sa le aiba, si ca ele sunt initial pentru numere noi.
    eu una inainte sa apara ofertele astea nu puteam sa schimb mai nimik mai ales ca aveam si prelungire de contract....oricum mi se par super ..

    Acuma de ceva vreme au intrat alte oferte ...nici nu se compara cu cele de craciun (adica 500 min /1000 min etc) si din cate am inteles nu se mai pot aduga a;te optiuni pt clienti vechi decat cele vechi cu minute dupa ora 18....NASPA

    eu am fost la un magazin partener orange si mi-am facut un abo FAMILIE si e super .platesc cam 130 de lei pentru 4 numere, si am o groaza de minute pentru toate numerele. adica avem minute la comun din care folosim. eu sunt multumita acuma

    RăspundețiȘtergere
  19. aaa si am uitat ...si mi-am pastrat si numarul fara alte chestii in plus]
    :>P

    RăspundețiȘtergere
  20. dracu sa-i ia pe cei de la orange, niste hoti, hoti, hoti, asta sunt, au angajati niste incompetenti - de fapt de astia au nevoie - care nu explica si te trezesti cu facturi uriase

    RăspundețiȘtergere
  21. toti cei care au scris despre orange au dreptate eu m-an mutat la cosmote

    RăspundețiȘtergere
  22. nu vreau sa le fac reclama, dar la digi, reteaua mobila a astora de la rds, la abonament de 2 euro iti dau nelimitat in reteaua lor (mobil pe digi si rds pe fix), 5 centi minutul pe retea mobila din romania, cu taxare la 10 secunde din primele 10 secunde, 12 centi pe mobil in europa si 1 cent in alte retele fixe. singurul impediment e ca nu au acoperirea prea buna in afara oraselor. dar pentru asta am o cartela prepay de la orange.

    RăspundețiȘtergere
  23. completare: 1 cent in alte retele fixe din romania. si un telefon gratis (slabut telefonul, dar merge)

    RăspundețiȘtergere
  24. Am abonamente la Orange, Vodafone, Zapp si singurii care m-au sunat sa-mi propuna un abonament avantajos pentru cit consum sint cei de la Orange ceea ce a dus la injumatatirea sumei pe care o platesc. Cei de la Zapp sint tepari iti impun conditia sa reziliezi contractul numai odata pe an iar cei de la vodafone iti impun taxa de reziliere de 200usd. La cosmote serviciile cu clientii nu sint bune dar sint mult mai bune decit cele de la zapp.

    RăspundețiȘtergere
  25. Este o ruşine mare pentru această firmă - Orange
    deoarece nu poţi opta pentru altceva între timp ce ai un abonament(cu 180 min după ora 18,00, numai dacă faci un alt abonament. Deşi sunt şi alte oferte pentru acea categorie de abonaţi(cu vechime), dar nu le publică, sunt numai pentru clienţii lor sau alte persoane cunoscute.

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu sunt abonat la Orange de 5 ani, sincer nu se mai merita sa fii abonat avand in vedere raportul cost/beneficiu al unui abonament vs cartela pre-pay.
    Oricum cei de la Orange au de pierdut pt ca au uitat de vechii clienti(abonati) care aduceau venituri lunare constante catre Orange, si au mizat pe cota de piata, adik atragerea a cat mai multor clienti in special pre-pay. Pe termen scurt are efecte: cota de piata,venituri, statistici cu milioane de clienti... pe termen lung dezastru( platesc lunar 120 ron pentru cateva minute in timp ce la cartela de 4 euro vorbesti 400 minute in retea)

    Concluzia: Nu se merita azi abonament :)
    Acum portarea numerelor de telefon e la moda, si in vreo 6-8 luni o sa apara oferte noi, mizati pe cele care ofera minute nationale.
    Astea fiind spuse: Orange a scazut mult in ochii mei si prin urmare nu o sa mai prelungesc colaborarea cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  27. sal..kiar saptamina asta o sa reziliez 2 abonamente..de 3 euro pe care nu le mai folosesc..nu se merita abonament am 2 cartele /5 euro ..cu 400 min 400 sms 40 min nationale ..ce sa faci cu abonamentu 3 euro ..10 min :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Fratilor , eu sunt abonat de 8 ani si ma gandesc serios sa ma mut in alta retea .
    Daca as fi fost in cosiliul de administratie ORANGE propuneam schimbarea conducerii pt. management defectuos.
    Sa va fie rusine calicilor pt. ca nu stiti sa va pastrati abonatii cum ar face un operator de telefonie mobila care se respecta.
    RUSINEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. ups ..orange.facu o mare greseala cu abonatii:)ptr acelasi produs /oferta..optiune tre sa platesti mai ieftin ...doar esti abonat..ce mama draq....are manager? daca da..sorry..cu ce gandeste:))

    RăspundețiȘtergere
  30. Orange=idioti,o miscare inteligenta ar fi sa lase vechii abonati sa-si schimbe abonamentele (nerentabile) cu cele noi(oricum mai scumpe dar cu minute,etc!),astfel ar obtine atat noi abonati dar i-ar pastra si pe cei vechi daca la schimbarea abonamentului s-ar face o prelungire de abonament,parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  31. cei de la orange sunt hoti nu iti dau voie sa renunti la abonament dupa ce ai terminat contractul cu ei hoti

    RăspundețiȘtergere
  32. da niste hoti
    si eu am abonament de 5 ani si anul trecut cand am sunat la ei sa inchid abonamentul un operator mi-a zis k este ok dc asta vreau
    iar a doua zi cand am sunat iarasi un alt operator mi-a facut o oferta
    noi ce sa mai creddem este rea vointa,nu!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. stie cineva ce oferte de iarna are orange acum in noiembrie pt avechii abonati? va rog sa-mi spune-ti si mie multumesc

    RăspundețiȘtergere
  34. orange este cea mai scumpa firma de telefonie mobila si nici ofertele nu te avantajeaza.fata de cosmote sunt pe nicaieri.am 4 abonamente si o sa renunt treptat la toate.

    RăspundețiȘtergere
  35. eu sunt abonata de 5 ani,anul trecut am prelungit pe 2 ani,o oferta de 3euro cu 500 min orenge 85 nationale 500 mes,a fost ok,dar cand a trecut un an am ramas doar cu 25 min nationale,stiti ce oferta mi s_a facut-700 min orenge 85 nationale 700 mes,cu 16 euro pe luna,sau una de 60 min nationale cu 2,5 euro-normal ca nu imi convine sa platesc 16 euro in timp ce pe cartela primesti 1000 min cu 5 euro,am optat pt cel mai mic abonament,imi iau o cartela,iar la anu adio abonament-cei ce uau cartele rad bine de noi cat platim pentru mai putine minute ca ei

    RăspundețiȘtergere
  36. am avut abonament cu 3 eur si optiunea 180 min org si 3 nf, am schimbat ab cu 3 min si opt 240 org .Desi am cerut operatorului de la magazin sa mi prezinte oferta cea mai ieftina findca am intrat in somaj si nu mi mai permit mare lucru,mi sa oferit acest ab.Ce credeti era inceputul luni oct 09.oare nu era la punct cu noutatile?eu spun ca sunt niste hoti la drumu mare.

    RăspundețiȘtergere
  37. ok aveti dreptate si eu am avut 3 abonamente. am renuntat la unu.si urmeaza si celelalte 2.iar apoi ma schimb pe cosmote

    RăspundețiȘtergere
  38. aveti niste oferte de rahat.si eu am vrut sa renunt la orange dar au curs ofertele asa zise avantajoase. m_au convins dar numai pt 3 luni. apoi merg pe cosmote

    RăspundețiȘtergere
  39. ORANGE niste hoti mari cu oferte mici

    RăspundețiȘtergere
  40. Cred ca nu e un lucru foarte inteligent sa scoti oferte cu mii de minute cand nu ai mijloacele tehnice necesare. Acum vorbesc de orange si cosmote, am cartele in ambele retele si semnalul e destul de prost uneori. Ca o diferenta acum 7 ani cand mi-am facut primul abonament pe connex nu am avut niciodata probleme privind calitatea convorbirii sau a semnalului, cu toate ca telefonul nu era unul performant. Acum , cu un telefon de ultima generatie ma simt ca in filmele SF, ceva de genul "Houston, do you copy?" Deci concluzia e una singura: tendinta e sa platesti putin si sa primesti tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  41. Aveti dreptate, am abonament din 2003 si pentru ca incarc cartela fetei si a sotului(in Orange)am vrut sa schimb abonamentul in Pinguin 9 si n-am putut pentru ca ma obliga sa iau un abonament echivalent cu valoarea facturii in care este inclusa si valoarea cu care am incarcat cele 2 cartele adica un abonament la o valoare mult mai mare decat doresc eu.De ce? Pentru ca ma respecta ca am ramas fidela atatia ani.EI CHIAR NE CRED PROSTI SI CRED CA NU O SA PLECAM IN ALTE RETELE.Cu prima ocazie plec in alta retea sau imi iau cartele, sa se spele pe cap cu abonamentele lor.

    RăspundețiȘtergere
  42. fratilor,vorbiti in retea la oronge,3minute si i-ti ia de pe telefon 7 minute, asta inseamna ca un minut orange are cam 35 de secunde.EXCROCHERIE cu minutele orange.

    RăspundețiȘtergere
  43. sunt abonat de multi ani la orange si am plecat din romania de 1 an si am vrut sa inchid abonamentul si nu am putut deoarece a fost prelungit si nu am mai primit facura acasa de 1 an si as vrea sal inchid cum pot lua legatura cu dumneavoastra?

    RăspundețiȘtergere
  44. am sa renunt la orange cat de curand

    RăspundețiȘtergere
  45. sunt abonata din 1989 vara am sa renunt trec pe cosmote

    RăspundețiȘtergere
  46. ORANGE=FURT CALIFICAT la mine de pe cartela.

    RăspundețiȘtergere
  47. si eu sint foarte revoltat pt ca de 6 ani am 2 abonamente de 7 euro platesc lunar peste 100lei noi si nu vin cu oferte noi nu ii protejeaza pe cei cu abonament dar in ian renunt la ab si ii sfatuiesc pe toti sa o faca
    e mult mai rentabil sa ti iei o cartela reincarcabilacu 20 lei ai 1000 min si 70 nationale....e super ok

    RăspundețiȘtergere
  48. dragi "tovarasi" de la Orange in loc sa va platesc 12 euro abonament mi-am luat cartela de 4 euro si am aceleasi optiuni.Si oricum sa va fie rusine deoarece sunt abonat de 10 ani si nu va intereseaza.Sper sa dati faliment cat mai curand!

    RăspundețiȘtergere
  49. sa va fie rusine mincinosilor ,,orange de rahat''

    RăspundețiȘtergere
  50. MAI FRATILOR, MERGETI SI CERETI OFERTA, DUMNEZEU VA DA, DAR NU VA BAGA IN SAC.
    DE CATE ORI AI MERS IN MAGAZIN SI AI CERUT OFERTA, DE CATE ORI AI FOST REFUZAT...NICIODATA, DECAT SA NE PLANGEM MAI BINE NE SCHIMBAM MENTALITATEA

    RăspundețiȘtergere
  51. Nu toti avem timp sa mergem in magazin, de ce mai exista internetul? ma alatur celor nemultumiti.
    Orange = o echipa de neprofesionisti si un management care lasa mult de dorit!

    RăspundețiȘtergere
  52. DE CE NU POT TRECE LA UN ABONAMENT DE 7 EURO? DE CE EXPLICAŢII MII, DEZINFORMĂRI, LIPSĂ DE PROFESIONALISM. DE CE MINCIUNI ŞI DATE FALSE VIS-A-VIS DE EXPIRAREA CONTRACTULUI? EI NU AU AUZIT DE PROTECŢIA CONSUMATORULUI? VOR AUZI SIGUR.

    RăspundețiȘtergere
  53. mai fratilor io sunt fericit cu orange . am ab de 10 ani , cand am vrut sa renunt la ab mi au facut o super oferta: 500 min orange , vreo 80 parca nationale si nelimitat cu 5 numere orange. NELIMITAT ! asa ca ati face bine sa insistati mai mult cu ei

    RăspundețiȘtergere
  54. sunt niste hoti si incompetenti. Am avut .si inca am un asa zis abonament tip cartela de 7 eur. NU m-au instiintat ca a trecut 1 an , dar primesc factura lunar, eu o platesc si cand vreau sa vorbesc -mesaj- verificativa creditul. Simt ca inebunesc. Daca erau sau sunt o firma serioasa , de ce nu m-au atentionat? Este mult mai avantajos sa primesti lunar 7 eur fara bataie de cap. Iar clientul ...., sa se descurce ...sa plateasca daca vrea sa vorbeasca , pe alti bani. ORANGE= HOTI= MINCINOSI

    RăspundețiȘtergere
  55. incerca ti sa sunati direct la serviciul clienti si spune ti ca doriti sa inchide ti ab. eu asa am procedat si mi au facut o oferta:1000 min orange si 100 nat 26 lei cu tva cu tot. normal am acceptat dar faza tare e k mai am un ab mai vechi cu aceleasi nr de minute care platesc 9 euro plus tva pe care o sa sun sa cer sa l inchida sa vad ce oferta o sa mi faca

    RăspundețiȘtergere
  56. sper sa va duceti...unde a intarcat mutu iapa si surdul capra ,adica ducetiva dracului cu telefonia voastra cu tot ,asta meritati pt ce faceti oamenilor de la care va cistigati banii.

    RăspundețiȘtergere