1 august 2008

"Sfaturi" pentru femei

In ziua de azi e plin de site-uri cu sfaturi pentru femei. Unde aflii vrute si nevrute... si unde gasesti in permanenta femei dornice sa isi prezinte experienta de viata, sfaturile, parerile si cred ca viseaza noaptea. Unele sfaturi sunt extrem de amuzante, unele si mai amuzante si unele speri ca autoarele glumeau. Iata un exemplu de articol "pt ei" scris "de ele".

Ce nu vor femeile sa auda

Domnisoara, acela este de departe cel mai urit nas pe care l-am vazut vreodata si te complimentez, pentru ca-ti vine de minune! Peter Sellers, The Pink Panther

Cred ca sunteti de acord ca o asemenea replica nu este haioasa decat in comedii. In viata de zi cu zi, unele comentarii n-ar trebui facute niciodata.

Dar, ca un barbat sofisticat al anului 2008 ce esti, probabil stii asta. Stii probabil ca n-ar trebui sa comentezi despre greutatea prietenei tale, sau sa-i spui ca prietenele ei sunt sexy.
Asadar, dragii nostril barbati, nu ne spuneti niciodata urmatoarele:

Ti-ai facut ceva la par?
Doar daca nu ne-am tuns noi singure – ceea ce este putin probabil – altcineva ne-a facut ceva la par. N-am fost noi. Si cel mai sigur am trecut prin multe intrebari pana sa ne alegem coafura, plus am si platit foarte mult pentru ea. Sa spui “Imi place noua ta coafura” este infinit mai bine. Suna mult mai bine si decat “Arati diferit”, care ne spune ca n-ai nici cea mai mica idee despre ce schimbari am facut.

Arata la fel din punctul meu de vedere.
Intelegem ca nu va place sa fiti pusi in situatia de a alege intre doua obiecte vestimentare intre care noi nu suntem capabile sa alegem. Dar este imposibil sa arate doua perechi de pantofi la fel, nu-i asa? Spune ceva. Orice.

Stai linistita
Cand spui “Stai linistita”, ceea ce auzim noi de fapt este faptul ca tu ne consideri irationale degeaba, si asta in nici un caz nu o sa ne ajute sa ne relaxam.

Am totul sub control
Ha! Cele mai faimoase cuvinte. Ne bucura foarte mult sa vedem ca va rataciti si totusi nu cereti informatii, sau ca va lipseste ceva din televizor, dar ati aruncat instructiunile, doar pentru ca aveti totul sub control.

Doar nu faci parte din tagma feministelor convinse, nu-i asa?
Feminista sau nu, o femeie va fi foarte ofensata de aceasta intrebare. Ai putea pentru inceput sa fii tu insuti. Fii amabil, deschide usa, plateste iar noi vom alege ce acceptam sau ce oferim.

Cand trebuie sa nasti?
Imagineaza-ti un raspuns “ Nu sunt insarcinata” sau “Am nascut acum 6 luni”, si vei intelege de ce trebuie sa nu foloseti niciodata aceasta propozitie. O intrebare inocenta, se poate transforma in cateva secunde intr-o ofensa la adresa noastra.

Esti prea usor impresionabila
S-ar putea sa fie adevarat. Dar daca nu vrei ca partenera ta sa devina si mai emotionala sau nervoasa, mai bine iti tii replica pentru tine.

Te comporti la fel ca mama ta/mama mea/ fosta mea iubita
Toate trei sunt o problema. Fosta trebuie adusa foarte rar in discutii si niciodata in comparatie. De ce am vrea sa-ti amintim de o persoana de care te-a despartit? Si daca tot veni vorba, de ce te mai gandesti la ea? Intelegi unde poate ajunge discutia?

Ma completezi
Toate am vazut filme siropoase si chiar daca ne plac sau nu replicile dulcegi suntem constiente ca in viata reala nu se aplica. Stim ca uneori barbatii isi etaleaza si partea sensibila, dar alege mai bine sa faci complimente oneste si spune “te iubesc” unei persoane atunci cand simti asta cu adevarat.

Chiar crezi ca ar trebui sa mananci asa ceva?
Da. Ar trebui sa manance. Chiar daca ti-a zis ca a renuntat.

Sursa: ele.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu