26 septembrie 2008

Cu ce ne mai umplem timpul liber in acest weekend

Unul din hobby-urile mele il reprezinta vizitarea diverselor targuri, expozitii, manifestari, etc. Zilele acestea prin Bucuresti putem intalni cateva astfel de evenimente pentru a ne umple timpul liber. Eu am dat intamplator peste doua din ele ieri. Asta dovedeste o destul de slaba promovare a lor. Cel putin eu nu am auzit de ele pana in momentul in care mi-au aparut in fata ochilor.

Prima ar fi o manifestare dedicata agroturismului deschisa in foaierul Muzeului National de Istorie. Treceam in drum spre servici si am zis sa arunc un ochi. Oamenii d-abia se instalau. Gasiti informatii despre obiective turistice si locuri de cazare din mai toata tara. Gasiti si reprezentati ai multor minoritati nationale (maghiari, rromi, evrei, machedoni, etc), fiecare promovand traditiile proprii. Daca aveti drum prin zona si vreti sa aflati despre noi locuri frumoase ale tarii noastre, merita sa aruncati un ochi. Totul tine pana duminica.

Al doilea eveniment bucurestean intalnit ieri a fost la doar cativa metrii de primul. Mai exact in fata sediului Politiei Capitalei. Era vorba de o demonstratie de arta stradala (graffiti mai bine spus) in cadrul saptamanii prevenirii criminalitatii.



Cativa tineri, mai nonconformisti dupa aparente, isi "faceau de cap" chiar pe gardul politiei. Mi-a placut totusi. Totul s-a desfasurat intr-o atmosfera pasnica si fara a incomoda in vreun fel traficul pietonal.

Un alt eveniment care se desfasoara in aceste zile in Bucuresti este German Fest. Ajunsa la a 4-a editie, aceasta sarbatoare a berii este o replica a mult mai celebrului Oktoberfest ce se desfasoara zilele acestea la Munchen. Am in plan sa ajung aici azi sau maine. Chiar am pofta de o bere buna. Anul acesta avem parte si de o bere speciala nefiltrata din grau. Azi avem parte si de un recital Hara iar maine trupa Jukebox.

Deci daca aveti ceva liber si nu aveti alte idei de a-l umple va sugerez sa dati o fuga pe la muzeul de istorie si apoi in Piata Revolutiei pentru un pahar de bere nemteasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu