7 septembrie 2008

Scuza perfecta

Dupa meciul Romania-Lituania, terminat cu scorul de 0-3, trebuia sa vorbeasca si antrenorul nostru Victor Piturca. El n-ar fi vrut dar n-ai cum sa mai eviti o confruntare cu opinia publica dupa un astfel de dezastru. Se pare totusi ca noi ne pripim. Nu pare sa fi fost chiar un dezastru. Era chiar un rezultat asteptat. Asta ne spune selectionerul nostru.

"Am prins o seară proastă, am jucat foarte slab. Am pierdut de o manieră categorică, nu mai e nimic de spus. De ce să fiu supărat pe jucători, nu am de ce, orice echipă din lume a trecut prin momentele astea. Eu ştiam că va veni un astfel de moment, dar asta e situaţia. Nu cred că e un rezultat ruşinos, se întâmplă în fotbal astfel de episoade. Nu suntem imbatabili, s-a dovedit asta. Eu am spus că Lituania este de nivelul nostru, nu m-a crezut nimeni, cred că Lituania va mai face surprize."

Deci inainte de meciuri ne spui ca vrem 6 puncte din meciurile astea 2 si acum vii si ne spui ca nu e o catastrofa? Pai n-am mai luat 3 goluri diferenta acasa de la 5-2 cu Danemarca (si acum imi vin in minte imaginile cu danezii iesiti la incalzire si care luau balonul in mana si dadeau cu el de pamant sa vada cum sare nisipul). Acum nu mai merge scuza cu gazonul. Nici asta cu lipsa lui Mutu si Chivu. Cu Lituania si la o astfel de diferenta nu prea mai poti invoca asa ceva. La un gol diferenta poate mai mergea. Ghinionul nici el nu prea mai intra in discutie. Nu am jucat mai nimic ca sa-l invocam. Ce a ramas? Pai discursurile de lemn dinaintea meciurilor. Cand plini de politete spunem ca adversarul nu trebuie subestimat si ca meciul e greu si toate celelalte vorbe de protocol. Astea ne-a mai ramas si de asta ne agatam. Nu avem niciodata demnitatea de a recunoaste ca am fost lamentabili si ca n-avem nicio scuza pentru un asemnea scor. Practic de neprezentare. Pai daca Lituania e de nivelul nostru inseamna ca suntem jos domne. Jos rau. Si cuvintele astea venind din partea antrenorului principal e si mai grav. Mai ales cand o mai invoci si ca scuza. Daca ne situezi la nivelul asta atunci lasa-ne si du-te. Lasa pe altul care are macar pretentia de a fi langa Turcia, Grecia, Suedia ca nu-mi permit sa zic de Spania, Germania, Anglia si toate celelalte echipe de prima mana.

Acum mergem in Feroe. Banuiesc ca tanjim dupa un egal. Ca e greu cu scandinavii. Drumul e si el lung. Baietii vor resimti oboseala. Feroe nu e de neglijat. Vom intalni un adversar motivat de infrangerea suferita de noi... (mai departe il las pe domnul Piturca sa continue)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu