29 octombrie 2008

Bancile: agonie si.... si mai multa agonie - Part 1

Azi a trebuit sa ajung la banca deoarece imi expira cardul. Tinanad cont ca luna viitoare imi expira al doilea card presimt dupa acum ca se va ajunge si la partea a 2-a. De aceea preventiv am denumit articolul "Part 1". De ce privesc asa lucrurile? Din experientele anilor trecuti, multe la numar.

Ieri in pauza de masa m-am gandit sa fug de la "aproape de capatul pamantului" unde lucrez spre universitate la banca sa imi ridic noul card. Mare greseala.

Am plecat cu optimism. Am intrat in banca full de studenti veniti la reinoire si sa profite de o oferta "cu online". Eu aveam card normal, Visa electron. Ma asez la o coada. Striga din partea celalata cine are de schimbat carduri aici. Ma duc. Se strang cardurile si se incepe cautarea. Toata lumea era cu carduri de student. Ulterior a mai aparut cineva cu Master card.
Si se ordoneaza alfabetic cardurile spre a se cauta.
Eu as fi fost prima dar surpriza se uita la cardu meu si trece mai departe.

Astept cum tot cauta cardurile la restul si se astepta sa se completeze contractele pentru "online banking" care e gratis pentru studenti.
La un moment dat ma enervez si intreb tare dar non stdenti cu litere de care s-a trecut de mult nu se uita nimeni?
Evident ca nu... nu contam.

Am cerut cardul inapoi... nu se poate. Bun daca tot am fost inaintea multora dintre cei care si-au primit cardu (trecuse o ora), macar sa se schiteze gestul cautarii.
Mai ridic tonu ca totusi era nebunie totala. Nu arat eu a om care a terminat facultatea dar totusi...

Mai departe in sfarsit se apuca sa caute. Nu gasete. Se apuca sa caute iar studenti. Si liniste. Ma enervez. Adica ma tii aici dar nu il gasesti... super asa. Am cerut formular de inchidere de cont.

S-a speriat atunci cineva si a venit sa caute cardul. S-a scos cutia. Tot nimic. Nu exista. Se suna la serviciul carduri. Fusese trimis. Se cauta in toate cardurile. Toate combinatiile de nume (de ce doar la banca asta nu am reusit sa scap de numele complet?). NIMIC.

Bun in cazu asta ce e de facut? Pai... nu stiau. Panica

OK vreau formular de inchidere de cont. Salariul il primesc pe alt card (va fi distractie in noiembrie iar...). Evident nu se poate.

Plec...
Sa rezum: banca a pierdut card, dupa indelungi cautari s-a gasit si la ora actuala sunt in posesia lui. Nervii: maximi. Platesc zeci de comisioane. Tre sa stau la coada pentru un extras de cont care il si platesc destul. Bataie de joc.

De ce mai am cardul? Pentru ca Politehnica acu ceva vreme nu accepta alt card. Decat acesta.

Anu trecut distractie cu reinoirea cardului la alta banca.
La aceasta la card nou se schimba pinul. Sunt contactata ca mi-a venit noul card. Ma duc sa il ridic si bucurie maxima: nu aveau pinul. Da ei nu au fost in stare sa imi dea pinul. Acesta a sosit la 2 saptamani dupa card (politica la ei e ca vin la maxim 2 zile distanta cardurile si pin-urile).

Eu urma sa plec cateva zile si vroiam sa folosesc cardul. Solutia oferita: extrageti bani de la ghiseu. Cu comisionul de rigoare. Dar daca era greseala lor de ce nu il plateau ei?

Acu 2 ani alta distractie: nu au reusit sa imi reinoiasca un card. Solutie: faceti cerere pentru altul. Am facut cerere pentru alt card si m-am trezit cu alt cont deschis. Solutia: inchis contul vechi si pus banii in cel nou. EVIDENT nu s-a putut face virare desi eram posesoare la amandoua contruile fiindca cel in care aveam banii fusese inchis din motive necunoscute. Pentru deblocare trebuia sa merg la banca la care s-a deschis contul.

Tot atunci am aflat cu stupoare ca acel cont imi fusese deschis la o filiala in Millitari de la capatul lui 61. DE CE? nu am idee. Eu fusesem la alta banca....

Atunci am facut cateva reclamatii. Si scrise si telefonice.
Dar nu stiu de ce am ramas tot la ei. Am beneficiat o vreme de promotii: nu platesc comisoane...

Acum recunosc sunt nervoasa.
Sper ca urmatorul card sa il pot ridica fara incidente. Oricum tinand cont ca e vorba de banci povestea va continua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu