10 octombrie 2008

Inca mai am BMW si strada mea


Da, s-a intors. In drumul meu spre servici din aceasta dimineata masina era "la locul ei". Nu stiu daca era si in ultimele 2 zile acolo pentru ca am avut alt drum.

Chiar nu trece nicio patrula de politie prin zona? De fapt si daca trece ii doare-n cascheta. Doar e masina cu staif. Deci si proprietarul. Si nu vror baietii sa intre la belele. Nici baietii de la ridicari masini nu erau prezenti ca vroiam sa le arat poza. Acu 3 zile ma grabeam. Azi as fi avut timp. Nici vreun garcea n-am gasit prin nicio intersectie.

Incep sa cred ca bizonul are locul cumparat de la primarie. Ma si vad cu o zgarietura serioasa si un mesaj de bine daca parchez pe locul lui.

2 comentarii:

  1. 021-9544 - Politia Rutiera.

    RăspundețiȘtergere
  2. o. o sa incerc si asta data viitoare cand il prind acolo. dar tare mi-e ca n-o sa se-ntample nimic. o sa-mi rapunda ceva de genul "si acum ce sa facem? sa trimitem cate-un echipaj la fiecare masina parcata ilegal?"

    RăspundețiȘtergere