14 octombrie 2008

Muflonul nu e pe trecere dar e prin zona

Cand am plecat dimineata d-acasa ma gandeam deja la poza pe care o sa o fac muflonului cu bemeveu. Dar cand am ajuns la fata locului stupoare. Nu mai aveam ce poza. Totusi intuitia mea mi-a spus ca e p-aproape. Din ce banuiam pasaroiul de noapte locuieste prin zona si clar la ora asta sforaie cu spor. Am avut dreaptate.


Muflonul se afla la maxim 100m distanta de locul obisnuit (trecerea de pietoni). Bineinteles tot parcat de-a-mpulea. De data asta a reusit sa nu puna masina pe trecerea de pietoni dar tot in intersectie a plasat-o. Ce-i drept una mai micuta, cu o straduta secundara, dar e intersectie. Si, bineintels a lipit masina de ala din fata. Astept maine sa vad unde il gasesc. Dar d-abia astept sa surprind propretarul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu