25 octombrie 2008

"Must see" pentru duminica

Am fost astazi spre Romexpo in dorinta de a ajunge la cele 3 evenimente care se desfasurau acolo si despre care v-am vorbit. Cel putin asa credeam eu ca sunt 3. De fapt erau 4, mai era unul. Unul despre care am vazut la fata locului si pe care-l asteptam de cand se incheiase precedentul si anume de acum 2 ani. E vorba de METRO Expo 2008. Asta as putea spune ca este un adevarat "food festival". De cum intrii te izbeste o mireasma pana in adancul matelor.

Aici gasesti tot ce vrei. De la mancare, bautura pana la electronice si ceva amenajari interioare. Dar punctul forte este mancarea si bauturile. Degustarile sunt la tot pasul. Paste gatite in toate felurile (doar eu am mancat vreo 4-5 tipuri), mezeluri, lactate, branzeturi, dulciuri. Si asta la partea de mancare. La partea de bauturi e iar un festin: bauturi energizante, bere la pahar (asta era cea mai la discretie, puteai sa bei pana cadeai lat sau te lasa vezica), vinuri de toate tipurile, si tarii (wishky, vodca si alte licori cu multe grade). Din pacate eu nu m-am putut bucura de prea multe ca eram sofer (daca stiam ca se desfasoara in aceasta perioada, lasam masina acasa)

Este una dintre putinele manifestari care reuseste sa umple pana la refuz pavilionul central din Romexpo. Nu exista niciun loc fara stand pe toate nivelurile. Si e destula lume inauntru venita ca la spartul targului. Ca unde e gratis e toata lumea. Nici nu mai spun ca de indata ce am vazut ca e metro expo, am renuntat la scopul initial al vizitei si am dat iama inauntru. Poate ma mai duc si maine o tura pentru celelalte expozitii.

Va recomand cu multa caldura sa va duceti maine sa vedeti cam cum ar fi trebuit sa arate un "food festival", mai ales daca ati fost la cel de saptamana trecuta. Intrarea se face pe baza cardului Metro. E posibil sa mai existe si niste formulare dar nu stiu sigur. Nu ratati evenimentul. Urmatorul va fi in 2010.

P.S. Va reamintesc si de vizitarea Arcului de Triumf care se poate face si maine intre 10 si 18.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu