27 noiembrie 2008

Campania din usa-n usa

Daca nu vii tu la campanie, vine campania la tine. Asa s-a intamplat ieri la mine. S-a trezit mama la usa cu niste tinerei care-i ofereau un cadou din partea pesedeului. Cadoul insemnand o punguta cu diverse chestii prin ea. Bineinteles, prostii. A primit si bonus. Inca o punguta. Sa fie si pentru memebrii familiei care nu sunt acasa. Continutul e cel din poza de mai jos.

campania psd din usa-n usa
1. Pliant prin care sunt informat ca eu sunt inainte de toate. Deja ma simt important. Pe partea cealalta e nea Ontanu care imi spune ca garanteaza el pentru candidat. Cu ce o garanta el oare? Cu gura doar? Acolo sa se reverse multele urale ale noastre daca doamna candidat o da in bara?

2. CD cu Fuego. Aici au nimerit-o pe mama. Dar nu are unde sa-l asculte. Am o mica problema cu cd playeru'. Si mama crede ca inginerul electronist din mine ar trebui sa-l repare.

3. DVD. Strabunii sii nea Ontanu ma cheama sa votez pesedeu. Parca si aud cum ma striga "voteaza.... voteaza.... voteazaaaa....".

4. Alt pliant in care doamna candidat isi prezinta cvu. Si imi spune ca stie ce vreau (toate se leaga de bani) si ca are solutii pentru infaptuirea lor (nu spune si care, e cu surpriza).

5. Pliant + calendar 2009 in care ma anunta iar ca imi va da burse, ajutoare pentru locuinta, primu' copil, reducerea de impozite, etc. Din nou, numai de bani.

6. Cea mai jalnica sapca pe care am vazut-o in ultimii ani. Cred ca e din chiloti de rebut.

7. Bricheta pentru a da foc pungii daca nu sunt multumit de continut

8. Pix pentru a mazgali pliantele inainte de a le da foc.

9. Punga plastic nereciclabil pentru ca e mai ieftin decat alea din hratie reciclabile

Cam asa se face campania electorala si se alearga dupa fiecare votant. Asta m-a convins pe deplin sa ma duc la vot. Primul o sa fiu.

P.S. Astept pungile pedele si penele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu