24 noiembrie 2008

Carte si arta contemporana

Mare buluceala la targul de carte. Desi in viata de zi cu zi vedem ca tinerii citesc din ce in ce mai putin si internetul ii acapareaza din ce in ce mai mult, se pare ca mai exista un viitor si pentru cartea traditionala. Am fost sambata pe la pranz. Afara era o vreme de neiesit din casa. Si totusi multa lume a iesit din casa pentru a se ingramadi la Gauseamus. Am vazut coada la casele de bilete ca la carne pe vremuri. Asta si pentru ca era doar o singura casa de bilete deschisa. Nu tin minte sa mai fi vazut asa ceva de muta vreme la Romexpo. Am vazut si foarte multi tineri. Am vazut si destule carti bune. Nu prea am vazut multe oferte speciale. Erau cateva dar parca mai multe au fost la alte editii. In centrul pavilionului erau marii mahari. La orice targ de carte Humanitas ocupa locul din fata intrarii. Si se creeaza o buluceala de nedescris acolo blocand intrarea/iesirea. Dar asa e in orice domeniu. Aia marii iau portia mare a cascavalului.



Inainte de a ajunge la Romexpo am fost si pe la Targul de Arta Contemporana de la World Trade Plaza. Era o atmosfera de mare concentrare. Emana energie neagra din toate colturile. Am luat si io o ipostaza de contemplator dar n-a tinut prea mult. Ma apuca rasul prea des. Arta asta contemporana ma depaseste. Priviti niste mostre mai jos:

arta contemporanaarta contemporana

Aici chiar m-a apucat meditatul si studiul atent al lucrarii. Nu de alta, dar eram de domeniul meu. Electronistul din mine analiza deja cirucitele si ce a ajuns din ele. Si ma gandeam cata arta d-asta am aruncat eu in ultimele saptamani. Nu m-a lovit si pe mine inspiratia mai devreme. Acu ma prezentam si eu la targ ca expozant. Prindeam un bogatas strain care vedea in mine geniul neinteles de nimeni si ma umplea de bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu