29 noiembrie 2008

In sfarsit vacanta

Am plecat. La ora la care voi cititi acest articol eu sunt deja pe drum spre o binemeritata vacanta in Alba. Sper sa apuc sa vad si cate ceva din manifestarile de ziua nationala. Asta e de fapt si scopul principal al plecarii. Dar am inteles ca e deja buluceala mare p-acolo. E lumea ca la urs. Probabil si politicienii o sa fie la fel. Desi dupa alegeri s-ar putea sa fie o rupti de beti ori foarte ofticati.

Ma intorc luni seara. Marti trebuie sa prestam la serviciu. Nu o sa imi fac datoria mea de cetatean si o sa contribui la procentul absenteismului. La fel si DB. Daca presedintele Bazeus imi pune la dispozitie un elicopter dus-intors pentru duminica, poate ma mai gandesc si votez. Daca nu, ii las sa se voteze intre ei.

Si pe voi va las cu o pisicuta foarte jucausa filmata de DB

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu