2 noiembrie 2008

Meci transmis pe OTV

Ieri am avut parte de un meci bun. Surprinzator de bun, as zice eu. Steaua a dominat in general meciul si ar fi meritat sa castige. O eroare grosolana in aparare si a portarului a facut ca meciul sa se termine 1-1. Ma bucur ca in sfarsit i s-a dat o sansa si grecului Kapetanos. Si asta cu toata opozitia patronului.

Sa trecem acum si la partea tehnica a trasmisiei partidei. O mare minune a facut ca baietii de la Antena1 sa afiseze si minutul si scorul pe toata durata meciului. Totusi, pe gsptv nu sunt in stare de acelasi lucru. Dar asta nu e tot ce se afisaza pe ecran. Intr-adevar mai este sigla postului dar nu la asta ma refeream. Pentru ca drepturile de televizare au costat o caruta de bani, micutii trebuie acum sa scoata parleala. Si astfel au inserat in partea de jos a ecranului o bara pe care se deruleaza comentariile live ale telespectatorilor. Acestia sunt invitati sa dea un sms (costa 1.19 euro) si sa trimita comentarii live, intrand astfel intr-un concurs unde pot castiga 3 "super telefoane". Totusi, nu direct. Mai trebuie trimise inca vreo 2 sms-uri cu raspunsuri la niste intrebari puse de ei. Ceva gen promotia alora de la Vodafone cu un Golf pe zi. Trimiti sms-uri pana-ti crapa degetele sau creditul.

In pauza m-am uitat si eu prin regulamentul competitiei de pe site-ul antenei sa vad despre ce super telefoane e vorba. Mega-telefoanele sunt Sony-Ericsson K550i Jet Black. Eu nu ma pricep in ale telefoanelor. Am avut doar 2 in toata viata. Asa ca am mai intrebat si eu vreo cativa oameni care le mai au cu domeniul. M-au lamurit repede ca s-ar gandi la orice atribut, numai la "super telefon" nu.

Deci meciul a ajuns un fel de emisiunea lui Dan Diaconescu de la OTV. La un moment dat asteptam sa opreasca "caseta cu inregistrarea" si sa apara studioul cu nea Petrica si Magda. Mesaje de tot felul curgeau pe bara aceea. Destule n-aveau nicio legatura cu meicul. Limbajul era in general hi5ist si manelistic. Dedicatii fara numar, fara numar. Pacat ca aveau filtru la mesaje ca ar fi prins bine si niste material pentru dictionarul de argou.

Presimt ca in curand o sa mai apara o bara deasupra celei existente. Eventual si rezultatele vreununi sondaj in dreapta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu