3 decembrie 2008

O Nooka tare pentru un electronist

Ceasurile sunt in general monotone. 3 bete invartitoare si s-a rezolvat problema. Mai sunt si modelele cu tot felul de "ceasuri in ceas" dupa cum le spun eu. Adica au si cele 3 cesuri mici pentru cronometru, alarma, si secundar. D-asta am si eu. Mai gasim in vitrine si diverse ciudatenii in niste forme si dimensiuni de speriat. Cu cat e mai de fite magazinul, cu atat sunt mai bizare creatiile. Eu si DB ne uitam la ele ca la urs. Sincer nu-mi imaginez cum pot fi multe din ele purtate de catre cineva sau la ce s-a gandit designer-ul in momentul creatiei.

Dar daca am dori ceva mai modern, de fashion, dar care sa nu dea in kitch? Ceva care sa tina pasul cu noul val tehnologic? Ceva pentru electronistul din mine. Gasisem la un moment dat ceasul cu afisaj binar. Ieri am descoperit Nooka. Am primit pe mail o oferta si am zis sa arunc un ochi ca nu strica. Intr-adevar ceasurile arata bine. Ce ziceti de un ceas cu liniute? Sau unul cu puncte?

ceasuri nooka
Totul se bazeaza pe viziunea unui om, Matthew Waldman. Si a plecat de la ideea de a sparge barierele modului de afisare al orologiilor traditionale. Sincer, mi se pare ca a reusit. Pe site-ul Clockwise.ro gasiti mai multe modele, o gama variata de culori si detalii despre functionarea fiecaruia dintre ele. Preturile pot parea maricele dar cred ca unele dintre ele merita. Cel putin pe mine m-ar ispiti un model la 450-600 lei (de exemplu cel negru din dreapta). Puteti gasi pe site modele potrivite pentru gustul fiecaruia.

Pe langa Nooka, pe site mai gasiti si o alta gama numita Alessi. Acestea sunt mai traditionaliste dar cu o nota de nonconformism si culoare.

Pentru un electronist ca mine, un gadget gen Nooka e intotdeauna binevenit si daca ar fi sa-mi schimb ceasul ar fi o optiune demna de luat in seama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu