6 decembrie 2008

Show cu pinguini

In excursia de la Cluj de weekend-ul trecut am vizitat si mall-ul. Deja nu mai poti spune ca ai fost intr-un oras daca nu ai vazut mall-ul. Am aflat ca sunt 3 in Cluj. Eu am fost la Iuliu Mall. Si asta pentru ca vroiam de fapt la cinema. Aveam chef de o comedie si am ales astfel Madagascar 2. Imi placuse prima parte si oricum DB il ochise de mult timp ca un must see. Filmul e bun, se rade bine. Delicul il fac personajele secundare, pinguinii & co. Pe langa actiunea principala, acest plan secundar completeaza excelent ideea generala a filmului. Sincer eu i-as alege pe pinguini drept favoritii mei din acest film.

Deci pentru o ora jumate de buna dispozitie si daca doriti sa mai vedeti o animaite reusita va recomand Madagascar 2. Din partea mea primeste un 7/10.

Nu pot sa nu remarc si niste mici detalii la cinema-ul din mall-ul clujean. Salile sunt de genul celor mici din Multiplex. Dar ce m-a surprins a fost ca la inceputul fiecarui film exista 2 oameni in sala care pot sa te ghideze spre locul pe care-l ai. Ca la teatru. Si al doilea lucru ar fi ca ei nu au auzit de cosul ala mare de gunoi la iesirea din sala in care arunci paharele si sticlele de popcorn. La sfarsitul filmului cei 2 ghizi revin in sala cu 2 saci si devin suporti de cos de gunoi. Probabil e mai ieftin decat sa cumperi cosuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu