30 decembrie 2008

Zi de zapada

Mentionam acu vreo 2 zile de un drum la munte ce urma sa-l fac. Am reusit asta ieri. Am ales sa ma indrept spre Cheia. Am considerat ca sunt sanse mai mari de zapada acolo decat la vulcanii noroiosi (acolo e o zona mai mult deluroasa). Drumul excelent, baietii de la dezapezire isi facusera datoria (de aia masina mea e alba acum). As fi vrut sa ajung la Muntele Rosu. Din pacate drumul care duce acolo nu intra in acoperirea baietilor de la dezapezire si se putea urca doar cu lanturi si tupeu. Lanturi aveam la mine dar n-aveam nici anvelope de iarna si nici tupeul necesar de a face fata unui drum de vreo 3-4 km torpilat si cu transee. Asa ca am mers mai departe spre pasul Bratocea. Intuiam ca acolo e zapada din belsug. Si asa a si fost. Aveti mai jos niste imagini surprinse pe traseul ce duce spre Sfinxul Bratocei, pe culme si apoi spre varful Ciucas.

pasul bratocea decembrie 2008
pasul bratocea decembrie 2008
pasul bratocea decembrie 2008
pasul bratocea decembrie 2008
pasul bratocea decembrie 2008
pasul bratocea decembrie 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu