23 iunie 2009

Sunt revoltata si enervata

Si iata de ce:

- de cei ce dimineata dupa ce citesc ziarele gratuite se chinuie sa le indese in cosu de gunoi cand cutiile goale de ziare stau alaturi - nu e mai simplu sa il pui in cutie si sa il mai citeasca si altcineva?

- trecerea de pietoni de la Brancoveanu ce a devenit una dintre cele mai idioate din Bucuresti: nu ai timp sa traversezi nici pana la mijlocul strazii si se pune rosu (si merg repede si port adidasi)

- soferii care dupa ploaie cand vad oameni pe trotuar accelereaza si cauta sa ia balta si rad (da de dimineata am avut parte de un genial de-asta si de 10 minute de curatat blugi si tricou - dar acum macar avem trotuar asa ca e bine)

- de tipele de la banci care te trateaza cu atata superioritate si nu se sinchisesc sa iti verifice datele (pentru ca isi strica unghiutele de un metru lungime proaspat facute daca tasteaza)

- de cei ce se inghesuie in metrou fara sa le pese ca ii lovesc pe ceilalti

- de cei care sunt prea plini de ei sa isi mai aminteasca de cei ce le erau candva prieteni

- de cei ce au prea mult noroc (am avut parte de cativa oameni ce pur si simplu au prea mult noroc - pana si ei afirma asta)

- de piersicile de import fara gust

- de cei ce asculta muzica atat de tare in metrou incat o auzi si tu si tipa la tine cand ii rogi sa se dea ca vrei sa cobori ("Ce nu poti sa intrebi tre sa te impingi?! " <- de dimineata in metrou am asistat la 7 evenimente de acest tip)

- de softul telefonului care imi face zile negre ( nu zic ca e telefonul - doar ultima varianta de soft)

- de durerea de cap care nu trece cu nimic (nu a mea ... a altora dar care vor sa iti provoace si tie una)

- de site-urile utile la care nu ai acces pe motive idioate (de ex la un site de produse electronice mi-a aparut ca motiv: "Access denied by WebWasher DynaBLocator content category. The requested URL belongs to the following category: Swimwear, Lingerie, and Nudity".)

- am vrut si eu o inghetata .... si deja era inchis

- ca nu am realizat azi cat de repede a trecut timpul

- ca am ramas fara servetele si nu mai am de unde sa imi cumpar

- si lista continua cu multe multe altele - unele chiar motive reale

Si zambesc :) - caci toate sunt lucruri minore (au fost si cateva mai urate dar nu se spun). Si sunt facute sa nu ne lase sa adormim sau sa ne plictisim.
Ca daca domim prea mult ne punem intrebari daca este bine sau nu. Sau daca ne plictisim cautam pe google prostii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu