7 ianuarie 2010

Link dump

Originea numelor formatiilor muzicale. Pentru cine s-a intrebat cum de au ajuns oamenii la nume dintre cele mai ciudate, iata raspunsul.

De atractii turistice si aglomeratie, m-am tot saturat in calatoriile mele. Adeseori imi doresc sa descopar acele locuri mai putin cunoscute sau vizitate. Sau acele locuri mai putin accesibile. Aici e nevoie de ceva cautari si documentare anterioara. Dar iata si o lista a unor locuri pe care oricat de mult mi-as dori sa le vad, nu voi reusi prea curand. Si, de altfel, mai nimeni nu prea va reusi.

Cand am descoperit linkul urmator, primul lucru care mi-a venit in minte a fost Tom Hanks in The Terminal. Pe scurt: un om ramane blocat intr-un aeroport. Dar care ar fi cele mai "dorite" aeroporturi in care sa ramai blocat?

Munca romanilor in strainatate este de mai multe feluri. Una din cele mai raspandite este furtul. Si suntem si artisti in asta. Dar, ca orice meserie, si aici exista uscaturi. Un exemplu elocvent este exemplarul urmator, care a reusit sa se blocheze intr-un geam si sa ramana si fara pantaloni. O priveliste excelenta pentru politistii ajunsi la fata locului.

Arta e inteleasa de fiecare in felul sau. Si fiecare pare sa o inteleaga din ce in ce mai abstract. Iata un exemplu de manifestare artistica a unui sculptor chinez: taurul cu propulsie proprie...

Si acum un exemplu impresionant de a intelege si de a te exprima artistic: picturi murale. Si unele sunt chiar superbe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu