Cei de la eMAG au o noua promotie: ExtraGarantia de Retur de la eMAG se numeste. Treaba e simpla: ai cumparat un produs, l-ai primit si ti-ai dat seama ca nu corespunde cerintelor/preferintelor tale in termen de 30 de zile, il returnezi si ai de ales intre alt produs sau a primi banii inapoi. Acum, la nivel de principiu suna bine. Dar la romani drumul de la vorbe la fapte e lung rau.
Sunt si niste mici observatii: produsele pot fi trimise inapoi doar printr-o singura firma de curierat si anume Fan Curier. Asta pe langa traditionala returnare personala la sediul firmei.
O alta nedumerire ar fi exceptia de la aceasta promotie a consumabilelor desigilate. Sa luam problema imprimantelor. S-a terminat cartusul si ai nevoie de altul. Din varii motive (nestiinta, neatentie, etc), comanzi ceva asemanator cu cel ce ar trebui folosit si constati asta abia cand doresti sa-l incerci. Dar pentru a-l incerca trebuie sa-l desigilezi ca doar nu-l probezi sigiat. Si astfel pierzi dreptul de a iti recapata banii prin aceasta promotie. Aici mai exista doar Ordonanta nr.130/2000 ce prevede un termen legal de 10 zile in care cumparatorul poate returna orice produs, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Experientele mele cu eMAG sunt nenumarate. Si multe dintre ele chiar crunte. Dar neprofesionalismul si oferta limitata a concurentei m-au adus tot la eMAG. Povestile despre service-ul eMAG sunt si ele sf. Care mai de care mai inspaimantatoare. Si la un moment dat am ajuns si eu in momentul in care eram la mana lor. Ma gandeam deja la nenumaratele telefoane ce le voi da si la lunile in care voi fi amanat si plimbat cu vorba. Dar, spre norocul meu, se mutasera la noul sediu din Crangasi. Si se pare ca schimbasera cate ceva si din mersul lucrurilor din companie. Astfel ca treaba a decurs surprinzator de bine. Chiar am fost sunat de catre cei de la service pentru a ma tine la curent cu starea produsului. Si intr-o saptamana aveam deja rezolvarea: banii inapoi pentru ca nu au avut un produs similar pentru a-mi fi inlocuit cel stricat.
Ma bucur ca cei de la eMAG fac din ce in ce mai multi pasi catre a deveni un magazin de nivel european. Astfel de promotii ar trebui repetate si urmate de catre niste astfel de servicii permanente.
Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este 371132.
11 februarie 2010
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu