22 februarie 2010

ING - din nou probleme cu bancile

Pana acum am avut numai necazuri cu bancile.
De la comisioane luate aiurea bani inghetati, conturi blocate... numai bucurii, pierdut timp, tocat nervi, stat la cozi (inca mai am de asteptat cu alta problema la alta banca).

Si m-am dus la pomul lautat... ING. Primele luni a fost ok. Sincer... orice cred ca e mai bun decat prima banca la care am avut cont.

Totul pana aseara si respectiv azi de dimineata.

Vreau si eu sa imi fac un depozit. E o metoda buna de a bloca banii ca sa nu ii cheltui si sa mai castigi ceva.
Dau sa fac depozit stiind ca e 9% dobanda si surpriza cand dau sa il fac 8.5%.
Fac depozitul si zic ca trebuie sa fie o eroare mai ales dupa ce sap tot site-ul.
Gasesc o informatie cu o dobanda de 8,5% pe 7 zile si atat. Ma rog eu sunt convinsa ca e o greseala.

Sun azi. Am asteptat mult la telefon. Dar unde nu astepti pana esti conectat la un operator? Dar nu asta e problema (exista handsfree dar mergea o melodie draguta in asteptare).
Spun pasul, se verifica si mi se spune ca din data de 19 februarie asta e noua dobanda. Cum? Pana acum am primit mail la orice schimbare. Sau in Self Bank pe o hartie intr-un colt. Sau anunturi pe site... Cum e cu cea la http://www.ing.ro/ing/dms/ing/doc/rate_dobanzi/rate_dobanzi.pdf pe care o sa o pun si sub forma de poza (deci noile dobanzi incepand cu 1 februarie). Nici vorba de 8.5%.

Cer numarul relamatiei. Nu imi pot da nimic. Doar data la care am facut eu depozitul?!? Aia stiu si eu ca am cont. Si oricum dupa ce faci depozitul nu ti se mai precizeaza NICAIERI care este dobanda de care beneficiezi. Si intr-adevar daca citesti contractul nu esti protejat mai deloc.
Problema urmatoare ar fi ca si Mikel a sesizat modificarea acu vreo saptamana si ceva cand sigur nu era inca 19 februarie.

Am zis si asta si au zis ca sa le dau datele persoanei. POFTIM? Eu sa dau datele altcuiva? No way. Mi se pare normal sa sune el si sa ofere informatiile. Nu eu. Ca de-aia le spui cand suni si numarul la pantofi.

Deci ING ofera informatii eronate pe site. Si nu informeaza clientii asupra modificarilor.
Conform contractului sunt acoperiti. Sunt acoperiti si daca iti inchid depozitul si in multe alte cazuri.

Mie imi pare rau pentru ca mi se pareau mai seriosi, desi la aventurile pe care le-am avut pana mi-am luat cardul si de contactul cu tanti de la surcursala ar fi trebuit sa stiu mai bine sau sa iau masuri mai din timp.
Oricum... in continuare ceva poze cu datele la care ma refer eu.

Site-ul lor azi:
Pagina de dobanzi (cea care aparea azi):
Si HomeBank:

5 comentarii:

  1. Poate este destept sa faceti o plangere la ANPC (www.anpc.ro).

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Ma gandeam si eu sa merg mai departe cu plangerea si cautam acum unde sa pot depune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ,

    Vroiam sa va anunt despre un nou site , unic in Romania , prin ceea ce ofera vizitatorilor:

    -Tradu orice cuvant sau text in orice limba !(romana , engleza , franceza , germana , italiana , etc)
    -Asculta textul scris in Romana sau Engleza si trimite mesaje vocale la prieteni !

    Daca considerati util acest site , raman recunoscator daca l-ati accepta ca si comentariu sau
    daca exista posibilitatea adaugarii in blogroll .


    http://www.onlinetranslator.ro/


    Va multumesc ,

    Tudor

    RăspundețiȘtergere
  4. Este problema lor. Asa vor ramane fara clienti. Nu au strategie de marketing sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este problema lor. Asa vor ramane fara clienti. Nu au strategie de marketing sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere