18 octombrie 2008

Imobiliare si traditii

Astazi am continuat periplul pe la evenimnetele de weekend. Am fost la tIMOn si la Targul Traditiilor din Piata Revolutiei.

Am inceput cu tIMOn de la World Trade Center. Era ceva animatie. De la intrare te intampinau fatucile cu pliante. Toti te preluau de cum te apropiai de standurile lor, te umpleaua de oferte si iti cereau datele de contact sa stabilesti deja intalnirea pentru a vedea macheta la scata 1:1 a apartamentelor. Toti te priveau de parca mergeai cu cardu' doldora de bani si in 2-3 zile e gata rezolvata tranzactia. Dar totodata iti spuneau ca proiectul (deci apartamentul) va fi gata prin 2010. Pe principiul tu da banii, noi construim cu ei si iti dam marfa mai incolo. Am plecat d-acolo cu sacosa plina de hartie lucioasa a carei singura intrebuintare va fi citirea pe buda.

Oprirea urmatoare a fost la Targul Traditiilor. Nu ma asteptam la prea multa miscare p-acolo dar chiar am fost placut surprins. Erau destui mesteri, din felurite domenii, era spatiu pentru toti si nu te buluceai ca sa vezi ce ofera unul si altul, era si o scena pe care se succedau cantareti de muzica populara. Fiind si o zi superba cu soare in Bucuresti, totul emana a voie buna. Se pare ca fundatia mogulului Voiculescu a reusit cu evenimentul acesta.

Voi reveni si cu niste poze de coloristica arhitecturala surprinse in cursu zilei de astazi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu