31 octombrie 2008

Vrem 34 inapoi

Strazile din Bucuresti sunt o calamitate. Asta o stie orice bucurestean. Pana si primarul o recunoaste. Cu totii intuim ca ar trebui facut ceva in aceasta privinta. Si se incearca. Mogulii asfaltului mai castiga un contract, trantesc cate-o bucata ca vai de ea si-si mai iau cate-o vila.

De ceva timp (nici nu mai situ cat ca e mult rau) s-a oprit tramvaiul 34 pentru a se reface liniile. Si asta de la cap la coada, insemnand Romprim-Gara de Nord. Cred ca sunt vreo 2 ani. S-a inceput cu bucata de la Obor spre Gara de Nord. Blocaje infernale (s-asa Steafan cel Mare e una din cele mai blocate artere), scandaluri, remodelari ale traseului, pasaj futuristic facut pe la Obor, etc. Dupa amanari si prelungiri de termene s-a terminat.

Intre timp s-a inceput lucrul si la cealalta bucata, de la Obor inspre Piata Sudului. Asta e partea cunoscuta cel mai mult de mine, avand in vedere ca trec zilnic prin zona. Munca se desfasura romaneste. Se lalaia cat se putea in timpul saptamanii iar in weekend erau baietii pusi pe treaba. De ce? Pentru ca se plateste extra. Si acum intersectia aia la Dristor e in reparatii. Stai cu zecile de minute la ea in timpul orelor de varf. S-au apucat sa o repare in primavara. Au terminat si ce se apucasera dupa dar acolo n-au reusit. Pare a fi o zona crepusculara. Deci o bucata de 100m nu-s in stare sa o repare in 6-7 luni.

2 lucruri sunt totusi de remarcat la lucrarile micutilor:
1. imbinarile dintre asfaltul deja existent si cel care acopera liniile de tramvai. Cat credeti ca va rezista? Eu zic ca nu trece iarna asta. O sa avem ditai craterele in primavara viitoare. Sa vezi atunci feerie de roti rupte si amortizoare distruse.
2. liniile de tramvai in intersectii. Acolo unde exista imbinari si macazuri de linii. Sunt cu mult deasupra restului strazii. E un enduro trecerea peste ele. Cu niste suspensii sport cred ca-ti rupi fundul. Sa nu mai vorbesc de micutii cu masini smechere si garda joasa. Acolo ramane garda. D-aia e bine cu Loganu'. E adaptat perfect pentru drumurile noastre.

Deci dupa cum merg treburile tramvaiul 34 ar trebui sa recircule pe vechiul traseu cam in aceeasi perioda in care o sa fie si metrou in Drumul Taberei.

P.S. A inceput campania electorala. Fix de Halloween. Excelenta coincidenta. Deja era pe stalpi in dimineata asta Gigi Becali cu VVTu. Nu stiti cine e? Nenea Tudorache. Vasnic posesor de Audi R8 (pe langa altele, bineinteles)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu