31 octombrie 2008

Ce-mi doresc eu mie

Interesanta ideea lui Cristi Manafu de a-si face un portret idealist al calitatilor dorite de el care apartin altor bloggeri. Ideea a fost preluata si de Bobby Voicu. Am Eu nu am mare vechime prin blogosfera. Deci cunostiintele in ceea ce ii priveste pe ceilalti bloggeri sunt destul de restranse. Dar o sa incerc un portret pe baza cunostiintelor elementare.

As incepe in primul rand cu talentul lui Dono. Are cea mai mare usurinta de a exprima in cuvinte lucrurile banale care ni se pot intampla oricaruia dintre noi dar pe care foarte putini ar fi in stare sa le puna pe hartie. As continua cu profunzimea si documentarea lui Krossfire. Articole lucrate si de o inalta calitate. Teme diverse si foate bine documentate. Ar mai fi experienta din mediul acesta online a lui Manafu. Mi-ar fi mult mai usor de a imi face cunoscute opiniile. Ar mai fi perseverenta si vointa lui Bobby Voicu. Nu oricine ajunge pe la Yahoo fara aceste calitati. As vrea si din experienta in ale sportului si limbajul articolelor lui Radu Banciu. Naturaletea si simplitatea scrierilor lui Cabral ar fi un alt atribut binevenit. La Vald Petreanu apreciez detasarea de trustul pentru care lucreaza si sinceritatea in ceea ce scrie. Si nu in ultimul rand ar fi aciditatea si stilul direct al lui Zoso.

P.S. Si daca tot adunam calitatile ar prinde bine sa adunam si traficul tuturor la un loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu