14 noiembrie 2008

Campania la nivelul strazii

Mergand pe jos azi pana la serviciu, am avut ocazia de a viziona ce inseamna campanie electorala la nivelul cetateanului de rand.

In primul rand, pe toti stalpii e nea Tudorache, finul lui Gigi Becali. PNGu se pare ca duce o campanie agresiva in sectorul meu, dupa cum a facut si la alegerile locale. Atunci Robert Ionescu era pe toti stalpii si panourile. Nu a castigat. Nici nu era asta scopul. Dar a obtinut un procent suficient cat sa il propulseze intr-un loc caldut de viceprimar. Asta e si logica in cazul Tudorache. Sa obtinem procentul cat mai mare pentru a lua apoi o parte din cascaval. Daca dati o cautare pe Google cu Viorel Virgil Tudorache o sa vedeti din primele 2 pagini in ce afaceri controversate este implicat. Cred ca este plin de intentii bune pentru pulime. Ne doreste numai binele. Acelasi bine pe care il doresc si eu lui.

Avem apoi niste bannere PSD in care mi se spune ca merit un salariu decent. Acum depinde ce inseamna aceasta decenta. Daca e raportata la veniturile domnilor de pe afise sau la venitul de rand al pulimii. Totusi de ce sa nu merit un salariu mai bun? De ce doar un salariu decent? Pai pentru ca aceasta campanie e adresata pulimii, alora din patura de jos. Doar nu te duci la piperani cu sloganul asta ca te scuipa-ntre faruri. Ei nu merita un salariu decent, ei merita vreo 10-20 salarii decente deodata. Dar pulimii din Bucuresti ii ajunge un salariu decent.

Astia de la PDL se cam lasa asteptati. Mai apar rarisim pe cate-un bloc. Dar ei incep in general campania agresiva in a doua jumatate a perioadei de campanie. Pana atunci doar chestii mai mari pe niste cladiri. Nimic de lipit pe stalpi sau panouri speciale. Dar si pe afisele alea mari imi spun ca se gandesc la mine. Probabil la fel cum ma gandesc eu la ei.

Putin mai agresivi sunt PNL. Sunt deja celebre bataile intre PNGisti si PNListi in sectorul meu. Candidatul lor e un tip care vrea sa para om de popor, om muncitor caruia nu-i e jena sa-si suflece manecile si sa se apuce de o treaba. Asta prin sacoul pe care-l intr-o mana peste umar. Nu am ajuns inca sa-i stiu numele. Stiu doar ca e doctor. Asa scrie pe afis.

Cam la asta se rezuma campania electorala la nivelul strazii de pana acum. Nimic care sa ma faca sa doresc sa merg la vot. Dar voi continua analiza si in zilele urmatoare ca material va fi destul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu