18 noiembrie 2008

Candidati alegerile parlamentare I

Cu greu am gasit si eu in ce colegiu sunt atribuit la aceste alegeri. Foarte slaba informarea despre aceste alegerei uninominale. Dupa localizarea colegiului a venit intrebarea fireasca eu cu cine votez? Sau altfel spus: are rost sa ma deplasez pana la urne? Am pe cine sa pun stampila? Abureli de genul vot alb sau e datoria de cetatean sa votez, nu le mai iau in considerare de mult timp. M-am saturat de datorii cand vad ca nu prea am drepturi.

Am aflat ca fac parte din colegiul 8 la camera deputatilor si din colegiul 4 la senat. Azi va prezint recenzia candidatilor din colegiul 8 camera deputatilor din punctul meu de vedere. Adica avand in vedere informatiile pe care le am eu in acest moment despre ei. Mentionez ca nu m-am obosit sa caut prea multe. Am luat doar ce mi s-a dat. Ar fi culmea sa stau eu sa ma informez despre ei. Maine voi reveni cu continuarea, adica recenzia colegiului 4 senat.
  • Richard Buday UDMR - Nu am auzit in viata mea de domnul acesta. Si sincer nici ca vreau. Nici poza nu vazut. Nu stiu de ce mai are UDMR candidat in Bucuresti. Ii voteza cineva?
  • Adrian Neacsu PNL - Pe domnul l-am cunoscut acu cateva zile de pe afisele instalate pe stalpi. E doctor. Se inspira probabil din modelul Oprescu. A luat postura omului muncii implicat si devotat cauzei.
  • Brandusa Cornelia Novac PD-L - Doamna arata foarte in trend pe afise. Coafura noua, nonconformista, cu parul mai lung intr-o parte decat in cealalta. In rest aceeasi perdea de necunoastere o invaluie. O fi din noul val de tineri care incearca sa fie impusi de partde. Dar ar putea macar sa ne prezinte si nou pe undeva un cv sau ce stie dansa sa faca, cu ce s-a ocupat si cu ce vrea sa se ocupe mai departe. Asta ar fi valabil pentru toti candidatii
  • Claudia Petcu PSD-PC - Pe doamna cred ca am vazut-o pe maxim 2-3 afise. Slaba rau promovare are. Ceilalti pesedei par mai vioi. Totusi, cred ca doamna ar avea sanse reale in acest colegiu avand in vedere concurenta.
  • Virgil-Viorel Tudorache PNG - Monument de incultura si tupeu. Mare mahar piperean. Proprietar de firma securitate (VVT), Audi R8, Mercedes S500, etc. Cea mai mare reusita in viata e ca a devenit finul lui Gigi Becali.
  • Mihaita Virza PRM - Nu cunosc, nu l-am vazut, n-am auzit de existenta domnului vreodata. Ca de altfel a oricarui candidat PRM in afara de Vadim si Bolcas.
Concluzia e ca as avea de ales intre candidatii PNL, PD-L si PSD-PC. Ma voi decide in functie de ce mai aflu. Restul i-am eliminat din motive de necunoastere (nici nu intrevad posibilitatea de a-i cunoaste dar nici dorinta in acest sens) si pentru ca nu votez oameni cu iq subunitar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu