3 noiembrie 2008

Mall nou si capace de canal

Precum banuiesc ca stiti deja, s-a deschis noul mall Liberty Center din cartierul Rahova. Nu am ajuns inca in el dar am ajuns pe langa el. Si asta ieri seara pe la vreo 6. Trafic Greu devenise trafic imposibil. S-a gatuit de tot intersectia aia. Am stat la semafor vreo 10-15 minute. Si asta intr-o zi libera. Nici nu vreau sa-mi imaginez ce va fi p-acolo intr-o zi de lucru la orele de varf. Una din cauzele traficului infernal, pe langa incompetenta soferilor si cei care forteaza semaforul, blocand astfel intersectia, este faptul ca marginile soselei au devint parcare. Eu sincer nu am reusit sa disting d-afara unde ar fi parcarea propriu-zisa a mall-ului. Dar am vazut pe deplin unde este parcarea neoficiala. Astfel se blocheaza lejer una din benzile de circulatie pentru ca sunt destui mufloni care parcheaza ca si cand ar fi strada lor.

Dupa ce am trecut de zona mall, am ajuns si spre Mihai Bravu. Aici alta belea. Romanii au obiceiul de a taia un patrat de asfalt in jurul gurilor de canal. Si acest patrat are latura mai mare decat poate cuprinde o masina intre roti. Problema vine la momentul asfaltarii. Momentelor decopertarii si cel al punerii la loc a asfaltului nu au loc intr-un interval scurt si finit de timp. Trebuie mai intai lasat locul sa se zvante vreo cateva zile, sa-si ia tributul de roti si planetare si d-abia mai apoi se pune asfaltul. Cred ca ar trebui chemat si un preot sa le sfinteasca. Daca tot se practica la masini, de ce sa nu se practice si la gropi?

Dar pentru toate problemle bucurestenilor s-a inventat acum numarul unic 0800.800.882. Din pacate eu nu aveam memorat numarul pe telefon. Ca timp avea m destul pentru a vorbi. Nici nu trebuia sa trag pe dreapta. Oricum stateam pe loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu