18 noiembrie 2008

Muflonul favorit recidiveaza

De ceva vreme nu mai dadusem de muflonul favorit. Nici macar parcat regulamentar. Dar de fapt daca stau bine sa ma gandesc, nu-mi aduc aminte sa-l fi gasit vreodata parcat regulamentar. Doar aiurea sau deloc. Astazi l-am reintalnit. Bineinteles, parcat deampulea. De data asta schimbase coltul intersectiei pentru parcare. Dar nu si trecerea pentru pietoni. Se pare ca are o obsesie. Culmea, nu eu i-am ridicat stergatorul. Se pare ca a inceput sa-i enerveze si pe altii. Eu d-abia astept momentul in care va fi ridicat cu totul.

bmw parcat pe trecerea de pietoni
Are un adevarat talent la parcare. Inca n-am prins si soferul in poza dar d-abia astept. Pe fundal poate fi observat nea Tudorache. E omniprezent. Unde intorci capul e nea Tudorache. Are o fata total inexpresiva de mare mahar. Mai sunt si afise in care ne ranjeste in timp ce da mana cu nasu' Becali.

4 comentarii:

  1. nu tre sa fii frustrat daca n-ai bmw

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu aştept ziua când o să-l fotografiezi cu maşina aşa:

    http://farm3.static.flickr.com/2186/1800240947_42aa72f743.jpg?v=0

    *evil grin*

    RăspundețiȘtergere
  3. nu sunt deloc frustrat ca nu am bmwu. tie ti se pare normal sa parchezi mereu in halu asta doar pt ca ai bmwu?

    @adrian: nu cred ca apuc dar nici nu vreau asta. macar sa pozez soferu si masina ridicata

    RăspundețiȘtergere
  4. sa ii lingi pe puta pe toti soferi de bmw! biciclisti dreku dak aveti!mai cotrobaie si tu prin tomberon sa ai ce sa manaci maine!ai dreacu de bolnavi dreacu de hepatita!

    RăspundețiȘtergere