21 aprilie 2009

Permis port-tocuri

Dupa cum am mai spus merg foarte mult cu mijloacele de transport in comun.
Ce ma enerveaza la culme sunt tipele care poarta tocuri inalte si nu stiu sa mearga pe ele. Si au grija sa blocheze pe cei care se grabesc (pe scari sau se opresc fix in usa metroului/autobuzului cat sa nu se mai urce nimeni).

Ce e cel mai grav e ca mai niciodata nu umbla singure ci merg in grup de minim 2. Si vorbesc tare. Si isi etaleaza unghiutele facute cu nush ce acril/silicon etc... si vorbesc despre ele (unghiute). Si neaparat au telefon de ultima generatie.

Revenind la tocuri.... ar trebui sa fie ca si cu permisul de conducere: ore de curs, legislatie si examen. Dupa luni intense de studiat cum se merge pe tocuri si regulile ar trebui sa inceapa practica cu instructorul. Dupa orele necesare de scoala sa ai voie sa dai examenul. Si sa se pice examenul. Sunt multe cele care nu sunt in stare sa se tina pe tocuri.

La examen sa fie probe gen alergatul pe piatra cubica, urcatul si coboratul scarilor, caratul cumparaturilor.
Daca vrei sa porti tocuri sa iti asumi responsabilitatea.

Si da sunt fata. Si da port si eu tocuri. Dar am invatat sa le folosesc.
Cand ma dor picioarele ca deh se mai intampla ca pantofii care sunt draguti sa fie incomozi am grija sa nu blochez circulatia. Si ma asigur ca ma tin bine de bara si nu ii calc pe picioare sau cad peste cei din jur. Si nu am unghiute acrilice. Si nu imi place sa vorbesc tare in mijloacele de transport in comun... Si am mai vazut cazuri. Deci se poate.

PS Si poate si alerga pe tocuri inalte. Si exista si competitii de alergat pe tocuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu