14 octombrie 2009

Link dump

De cand am vazut pentru prima oara animatia din videoclipul de mai jos, am devenit fanul melodiei. Imi sta deja pe creier. Cred ca am ascultat-o deja de vreo 10-15 ori. E creata de Ceri Frost si se numeste, la fel ca si animatia, Dead all along. Dupa ce am vizionat clipul de cateva ori am inceput sa inteleg si animatia. Se potriveste perfect cu melodia. Caut deja mp3ul. Mai sunt alte creatii dragute pe siteul personal al lui Ceri Frost.



***** ***** ***** ***** *****

Sa ne delectam cu 2 probleme de mare profunzime expuse pe Yahoo Answers. Incepe sa fie mult mai amuzant decat sa citesc bancuri. Prima este doar aiuritoare. La a doua, pe langa problema in sine, raspunsul scurt si la obiect face toti banii.



via via

***** ***** ***** ***** *****

Niste asternuturi ingenioase ca design pot oferi o liniste interioara excelenta si pot transforma un somn intr-o relaxare profunda. Si mai mult, pot transforma patul si intr-un loc de joaca. Dar peste toate aceastea e placerea vizuala si iesirea din anonimat pe care ele o creaza. As vrea si eu cateva dintre ele. Pacat ca pe la noi nu poti gasi asa ceva.

***** ***** ***** ***** *****

O fima de sicrie s-a gandit sa-si faca reclama printr-un calendar cu manechine. Si zau ca arata bine pozele alea. Sa-ti tot cumperi un sicriu.

***** ***** ***** ***** *****

Un videoclip exceptional cu procesul de creatie al unei opere de arta intr-un gang. Totul este facut doar din vopsea si poze. Plus talent si imaginatie. Niciun efect special. Rezultatul e fara cuvinte. Cred ca e una din cele mai interesante forme de graffiti pe care am vazut-o in ultimul timp


via

***** ***** ***** ***** *****

Niste "traduceri" interesante ale mesajelor din limba de lemn a dilogurilor de birou in cuvinte normale, inteles de toata lumea. Mai pe sleau, ca sa zic asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu