1 noiembrie 2009

Pentru casa

Inginer fiind, imi plac toate gadget-urile, inovatiile si obiectele do-it-yourself pentru casa. Si internetul e plin de atfel de chestii. Iata ce am gasit in ultimul timp.

  • lustra lanterna. De atatea ori mi-am dorit sa pot sa orientez lustra pentru a vedea in colturile ascunse ale camerei. Acum e posibil.
  • asternut de pat cu model de cutii de carton. Pentru cei ce vor sa dea impresia de homeless, asta e ocazia.
  • niste etichete utile pentru umeras. Sunt utile pentru aceia ce-si fac garderoba in avans pentru o intreaga saptamana. Si pentru a evita confuziile de dimineata cand, buimac de somn, nu mai stii cu ce sa te imbraci.
  • un birou nu se face doar din lemn. Merge si din beton. Si chiar arata bine. Iata si instructiunile pentru construirea lui.
  • sunt multi carora le plac obiectele acelea de decor cu sclipici inauntru care dau impresia de ninsoare. Si eu sunt unul dintre ei. Si am descoperit si cum imi pot face singur asa ceva. Iata secretul stiuclutelor magice.
  • un balansoar cu lampa. Combinatie excelenta pentru citit si relaxare fara a-i deranja pe ceilalti prin aprinderea unei lustre. Si asta nu e tot. Lampa se incarca din miscarea cinetica dezvoltata de balansoar.
  • toata lumea uraste manunchiul de cabluri de sub birou. Exista si solutii acum pentru a scapa de ele. Iata una simpla si practica.
  • cand vreti sa faceti o renovare si nu stiti ce culoare sa alegeti pentru o camera, colorjive va ajuta. Doar cateva clickuri, un upload al unei poze al incaperii si gata. Puteti sa va jucati cu culorile pentru a gasi combinatia ideala.

Urmatoarele 2 linkuri sunt mai mult pentru timp liber de pierdut si pentru hobby.

  • pentru fumatori, urmatorul link s-ar putea dovedi folositor. N-are rost sa aruncati pachetele de tigari. Se pot face niste obiecte destul de interesante. Iata ce poate iesi dintr-un pachet de tigari si nu numai. Il vindeti unui prieten si poate mai recuperati din paguba generata de fumat.
  • cateodata, la o masa cu prietenii, cand aveti in fata o bautura intr-un pahar cu un pai sau mai multe, exista fascinatia de a face ceva cu paiul (impletire, rupere, taiere, orice). Iata si un exeplu constructiv: un mic avion dintr-un pai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu