4 noiembrie 2008

Se salta tot ce se intalneste

Cum e caldut si frumos afara, inca mai ma deplasez la serviciu cu bicicleta. In seara asta am ales sa fac un mic ocol in drumul spre casa pentru a ma mai destinde. Si astfel am ajuns pe Stefan cel Mare. Ce m-a surprins a fost ca in zona pasajului de la Obor se ridicau masini. Si asta la ora 5 jumate. Dar nu asta a fost ceea ce m-a surprins ce l mai mult. Am apucat sa vad cum se ridica si o masina mai scumpa. Mai tineti minte muflonul favorit de acum cateva saptamani? Priviti urmatoarele imagini:

ridicare bmwridicare bmw

Mi-a tresarit inima cand am vazut ca se apropie oamenii de ea. A fost ultima pe care au ridicat-o baietii. Au curatat tot de pe langa ea. Parca asteptau proprietaru sa-i salveze. Dar cum acesta nu a venit si masina chiar ramasese singura, fara nimic pe o raza de 50 metrii, s-au vazut nevoiti sa o ridice. S-au intrebuintat putin mai mult ca la o masina normala dar au reusit pana la urma.

Din pacate nu era muflonul favorit. Dar am vazut ca se poate. M-am simti mai bine sa vad ca se salta si masini de baieti smecheri. Acum astept sa vad saltandu-se un jeepan. Un Q7 ar fi ideal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu