6 ianuarie 2009

Cheta pentru becuri

Ziua a inceput cu niste fulgi de zapada. Putini, rari si s-au potolit repede. N-au ajuns nici de-o pojghita pe strada. Anticipand o zi lunga am ales un drum cu masina spre serviciu. Primele minute m-au dus cu gandul la un drum lung. Deja ma vedeam adormind la volan la fiecare semafor. Dar dupa trecerea de Mihai Bravu a venit descatusarea. Soseaua libera. 2-3 masini. Si tot asa pana la serviciu (zona Armeneasca). Din observatiile mele am constatat ca locurile de parcare de pe langa serviciu se gasesc cam in functie de ora. E plin mai mereu intre 8 jumate si 9 jumate. Inainte si dupa se gasesc locuri. Nu stiu cum se intampla. Eu ajungand in intervalul fara locuri de parcare m-am invartit ceva pana am proptit-o foarte inghesuit si blocand si jumate de iesire din garaj.

Pe seara m-am deplasat si spre facultate. Trebuie macar acu pe final. Nu mi-a ajuns facultatea normala si am zis sa mai bag si-un master. Am plecat mai devreme, asteptandu-ma sa zac prin trafic. Am ajuns imediat la Leu. Cred ca 10 minute de la Universitate. Snur am mers. Probabil criza a atins si la benzina. Face omu' economii la transport, merge mai mult cu ratbu sau pe jos. Ar mai fi cazu si la ceva reduceri de fonduri ca inainte de anul nou era plin la case la altexuri si domuri si alte "uri" d-astea. Toti erau cu plasme si tunuri (aparatele foto profesioniste). Si nu d-alea ieftine. Si nu erau cine stie ce reduceri sau lichidari de stocuri.

Mie mi-e jena de cum arata facultatea la care studiez de atatia ani. Facultatea de electronica a Politehnicii. Cladirea aia mare din Piata Leu. Si cred ca nu sunt singurul. Dar se pare ca celor cu autoritate nu le e. Am mai scris despre nesimtirea celor de la secretariat. Nu s-a schimbat nimic. Dar nici nu se intretine nimic. Se traieste ca in epoca de piatra inauntru. Cu lumina naturala. Daca e, te descurci. Daca nu e, nu te descurci. Trebuie sa vii cu lanterna d-acasa. E greu cu becurile. E o atmosfera obscura. Fiecare se descurca cum poate. Ar trebui sa facem o cheta sau sa punem deoparte din atentiile pentru secretare si sa punem dracu niste becuri in holu' ala mare ca sa vad si ochiu' studentului ceva la avizieru' ala seara si sa nu-si rupa gatu' pe scari.

Sa nu mai vorbim de treaba cu fumatul interzis in cadrul facultatii. Vrajeala. De indata ce a iesit studentul pe usa salii de curs sau a laboratului e cu batul in gura si incepe sa fumege. Il doare-n cot de legi si de amenzi si de alte alea. Doar nu se duce el afara sa-i inghete mana pe tigara si sa tremure tot. Si nu fumeaza ca sa se incalzeasca. Deocamda e caldura in cladire. Cred ca e singurul lucru care mai e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu